مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-28دانش

برگزاری کلاس های علمی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان به صورت حضوری


رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه 60 درصد دروس دانشگاه فنی و حرفه ای کارگاهی و آزمایشگاهی و فقط 40 درصد دروس تئوری است، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشگاه پس از همه ‎گیری ویروس کرونا با اولویت دانشجویان بومی آغاز شد.

رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه 60 درصد دروس دانشگاه فنی و حرفه ای کارگاهی و آزمایشگاهی و فقط 40 درصد دروس تئوری است، گفت: کلاس های تئوری همچنان به صورت آنلاین و برخط در سامانه سمیاد خواهد بود.

نقدی افزود: کلاس های تخصصی عملی و کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اولویت دانشجویان بومی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و شرط حضور دانشجویان و استادان در کلاس ها، تزریق دو دُز واکسن کرونا و همراه داشتن کارت واکسیناسیون است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به این که تمامی سطوح فیزیکی دانشگاه فنی و حرفه ای استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی و گندزدایی می شود، بیان کرد: دانشجویان بدون دلهره در کلاس های عملی خود حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های علمی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان به صورت حضوری

برگزاری کلاس های علمی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان به صورت حضوری