مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-28دانش

آخرین وضعیت کلاس های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت کلاس های دانشجویان این دانشگاه در سطح استان را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت کلاس های دانشجویان این دانشگاه در سطح استان را تشریح کرد.

رحیم اکرامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی دو هفته اخیر کارگاه ها، آزمایشگاه ها و دروس عملی، کارآموزی و کاروزی این دانشگاه در سطح شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت حضوری بودند.

وی با بیان اینکه فعلا در شهر دهدشت با وضعیت نارنجی کرونایی تنها کلاس های عملی حضور خواهد بود، اظهارکرد: از روز چهارشنبه دهم آذر ماه 1400 کلاس های دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد این دانشگاه در شهرهای یاسوج و گچساران با رعایت دستوالعمل پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون 500 دانشجو در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

اکرامی تصریح کرد: کلاس دانشجویان مقاطع کارشناسی و کاردانی تا اطلاع ثانونی غیرحضور و بصورت مجازی برگزار می شوند.

وی بیان کرد: طبق بخشنامه کلاس های دانشگاه ها باید بصورت حضور برگزار شوند که در حال تلاش برای فراهم کردن زمینه مقدمات کلاس های حضوری هستیم که در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کلاس های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کلاس های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد