مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-28سياسي

حمیدتی: ارتش دنبال حاکمیت سیاسی نیست/طرف سومی از تظاهرات سودان بهره می برد


رییس شورای حاکمیتی سودان با اشاره به اینکه طرف سومی از تظاهرات سودان استفاده می کند، تاکید کرد: هدف تشکل نظامی برگزاری انتخاباتی آزاد و شفاف است.

- رییس شورای حاکمیتی سودان با اشاره به اینکه طرف سومی از تظاهرات سودان استفاده می کند، تاکید کرد: هدف تشکل نظامی برگزاری انتخاباتی آزاد و شفاف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حمدان حمیدتی، رییس شورای حاکمیتی سودان در گفتگو با شبکه ماهواره ای العربیه اظهار کرد: تشکل نظامی قصدی برای به دست گرفتن حاکمیت سیاسی در کشور را ندارد، هدف ما برگزاری انتخاباتی آزاد و شفاف در سودان است.

رییس شورای حاکمیتی سودان با اشاره به اینکه غرض از مسدود کردن پل ها در طول اعتراضات تنها مساله امنیتی بوده، گفت: می دانیم طرحی برای تخریب تشکل نظامی در سودان وجود دارد.

او با اشاره به اینکه طرف سومی از تظاهرات سودان استفاده می کند، تاکید کرد: نظامیان برای حسابرسی آماده هستند و ما هر زمان می توانیم استعفا دهیم.

این مسؤول سودانی درباره خشونت های تظاهرات اخیر این کشور نیز گفت: باید طرف های مسؤول حسابرسی به کسانی که در خشونت های اعتراضات دست داشتند، مشخص شوند.

حمیدتی تاکید کرد: دستورالعمل های دستگاه های امنیتی برای حفاظت از تظاهرکنندگان بودند، ما دو گزینه داشتیم: فروپاشی کشور و یا اجرای اقدامات درست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدتی: ارتش دنبال حاکمیت سیاسی نیست/طرف سومی از تظاهرات سودان بهره می برد

حمیدتی: ارتش دنبال حاکمیت سیاسی نیست/طرف سومی از تظاهرات سودان بهره می برد