مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-28سياسي

فعالیت گروه های جهادی تبلیغ عملی آرمان های انقلاب است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گروه های جهادی با فعالیت های خود در حقیقت تبلیغ عملی آرمان های انقلاب را کرده و دسیسه های تبلیغاتی دشمن را خنثی می کنند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از گروه های جهادی نمونه خراسان جنوبی (شکوه هجرت) اظهار کرد: بعضی از امور را به واسطه اعداد و ارقام گزارش می دهیم ولی برخی از مسائل به علت معنوی بودن آن با عدد و رقم قابل گزارش دهی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: اقداماتی چون فعالیت های گروه های جهادی در مناطق محروم که تنها با آمار قابل گزارش دادن نیست را بی شک فقط خداوند متعال می تواند اجر و پاداش عنایت کند.

عبادی ادامه داد: خداوند می تواند انسان ها را جوری بیافریند که به همدیگر هیچ نیازی نداشته باشند ولی در این نیاز انسان ها به همدیگر حکمتی نهفته است.

وی افزود: انسان از نظر معنوی و رشد و تکامل نیاز دارد که به دیگران کمک کرده و روحیه ایثار را در خود تقویت کند و از این جهت در نیاز انسان ها به همدیگر حکمت و مصلحت نهفته است و تنها از جنبه مادی نمی توان به موضوع نگاه کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر خداوند در قرآن کریم در کنار ضرورت نماز به بحث انفاق و زکات اشاره می کند به واسطه همین ضرورت کمک به دیگران برای تعالی روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های جهادی تبلیغ عملی آرمان های انقلاب است

فعالیت گروه های جهادی تبلیغ عملی آرمان های انقلاب است