مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-28سياسي

ترور شهید فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی روز یکشنبه در سالگرد شهادت دکتر محسن فخری زاده در پیامی نوشت: - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالگرد شهادت دکتر فخری زاده، ترور این دانشمند شهید را نتیجه سیاست لبخند به دشمن عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی روز یکشنبه در سالگرد شهادت دکتر محسن فخری زاده در پیامی نوشت: یکسال از به شهادت رسیدن یکی از فرزندان شایسته انقلاب، که دست جنایتکار استکبار جهانی برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور وی را مورد هدف قرار داد، می گذرد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام افزود: دکتر محسن فخری زاده را تا قبل از شهادت، کمتر کسی می شناخت و چه بسا بسیاری از جنبه های شخصیتی، علمی و خدمات و اقدامات وی در راه اعتلای ایران زمین همچون رازی سر به مهر باقی بماند.

سردار جلالی در پیام خود آورده است: وی از جمله مجاهدان مخلص انقلاب بود که ترجیح داد تا گمنام بماند و به جای کسب شهرت و مقام متعهدانه در راه پیشرفت علمی ایران اسلامی به ویژه در عرصه های دفاعی گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود

ترور شهید فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود