مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-28حوادث

نجات 12 نفر از آتش سوزی ساختمان مسکونی در میرداماد


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در ساختمان پنج طبقه مسکونی در خیابان میرداماد پایتخت و نجات 12 نفر خبر داد.

- به گزاش ایسنا سید جلال ملکی درباره حادثه پیش آمده اظهار کرد: ساعت 4 و 56 دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد، خیابان آناهیتای شرقی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلا فاصله سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه تک واحدی بود و در هر طبقه یک واحد بیش از 200 متر مسکونی وجود داشت که در طبقه چهارم آتش سوزی اتفاق افتاده بود و تقریبا بخش اعظم این منزل دچار آتش سوزی شده بود و شعله های زیادی در آن وجود داشت، ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی ازاین بود که در ساعات میانی شب تعدادی از افراد داخل ساختمان و حتی نفرات داخل همان واحد محبوس و گرفتار هستند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با تجهیزات انفرادی و حفاظتی کامل وارد ساختمان شدند و همزمان با خاموش کردن آتش گروه های نجات مشغول جست وجو برای دست یابی به نفرات محبوس شده شدند تا آنها را هرچه سریع تر از وضعیت ناایمن خارج کنند، افزود: در حین عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 12 نفر از آتش سوزی ساختمان مسکونی در میرداماد

نجات 12 نفر از آتش سوزی ساختمان مسکونی در میرداماد