مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-28سياسي

رییس سازمان پدافند غیرعامل: ترور شهید فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی روز یکشنبه در سالگرد شهادت دکتر محسن فخری زاده در پیامی نوشت: - رییس سازمان پدافند غیرعامل: ترور شهید فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالگرد شهادت دکتر فخری زاده، ترور این دانشمند شهید را نتیجه سیاست لبخند به دشمن عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی روز یکشنبه در سالگرد شهادت دکتر محسن فخری زاده در پیامی نوشت: یکسال از به شهادت رسیدن یکی از فرزندان شایسته انقلاب، که دست جنایتکار استکبار جهانی برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور وی را مورد هدف قرار داد، می گذرد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام افزود: دکتر محسن فخری زاده را تا قبل از شهادت، کمتر کسی می شناخت و چه بسا بسیاری از جنبه های شخصیتی، علمی و خدمات و اقدامات وی در راه اعتلای ایران زمین همچون رازی سر به مهر باقی بماند.

سردار جلالی در پیام خود آورده است: وی از جمله مجاهدان مخلص انقلاب بود که ترجیح داد تا گمنام بماند و به جای کسب شهرت و مقام متعهدانه در راه پیشرفت علمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان پدافند غیرعامل: ترور شهید فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود

رییس سازمان پدافند غیرعامل: ترور شهید فخری زاده نتیجه سیاست لبخند به دشمن بود