مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-28سياسي

بیش از این به صلاح نبود وزارت آموزش و پرورش بدون وزیر بماند


نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش یک وزارتخانه حساس و مهم در کشور است و بیش از این به صلاح نبود که این وزارتخانه بدون وزیر بماند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش یک وزارتخانه حساس و مهم در کشور است و بیش از این به صلاح نبود که این وزارتخانه بدون وزیر بماند.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا درباره رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: بنده موافق وزیر پیشنهادی رییس جمهور به مجلس بودم چراکه بیش از این به صلاح نبود وزارت آموزش با گستردگی که دارد بدون وزیر بماند.

وی افزود: نگاه مجلس یک نگاه حمایتی به دولت و رییس جمهور است و یوسف نوری دارای سوابق خوبی در فراکسیون انقلاب اسلامی و امور آموزشی است و نمایندگان با بیش از 190 رأی ایشان را راهی هیات دولت کردند.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، گفت: امیدواریم وزیر جدید آموزش و پرورش بتواند به مطالبات فرهنگیان پاسخ مناسب بدهد و مشکلات این قشر زحمتکش را حل کند.

نوری معلم بوده و در ستاد آموزش و پرورش و حوزه های مختلف مدیریتی سوابق خوبی دارد و کارنامه او در آن حد قابل قبول بود که مجلس به ایشان رأی اعتماد بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از این به صلاح نبود وزارت آموزش و پرورش بدون وزیر بماند

بیش از این به صلاح نبود وزارت آموزش و پرورش بدون وزیر بماند