مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:102021-11-28سياسي

نیکزاد: آمریکای لاتین برای ایران اهمیت زیادی دارد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که آمریکای لاتین برای ایران اهمیت زیادی داشته و امیدواریم کشورهای این منطقه در عرصه های مختلف رشد کرده و توسعه پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گابریلا کوئواس بارون رییس سابق اتحادیه بین المجالس جهانی با علی نیکزاد ثمرین و احمد نادری رییس شورای جارای (IPU) دیدار و گفت وگو کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به مواضع قاطع رییس سابق (Ipu) در برابر خواسته های ناحق آمریکا گفت: آمریکای لاتین برای ایران اهمیت زیادی داشته و امیدواریم کشورهای این منطقه از جمله مکزیک، بولیوی و نیکاراگویه و .

در عرصه های مختلف رشد کرده و توسعه پیدا کنند.

وی با اشاره به اهمیت پارلمان، در جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از انقلاب اسلامی 11 دوره انتخابات آزاد برای تشکیل پارلمان در ایران برگزار شده و همه اقوام و مذاهب در آن حضور دارند؛ از طرفی حضور زنان نیز در پارلمان ایران کاملا آزاد بوده و آنان همواره حضور پر رنگی در مجلس داشته اند.

نیکزاد در ادامه عنوان کرد: از تبادل اطلاعات در خصوص مسائل پارلمانی با مکزیک استقبال می کنیم.

نایب ریس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران علی رغم وجود تحریم های ظالمانه کارهای بزرگی را در حوزه مسکن، مسائل زیرساختی، کشاورزی انجام داده و تجربه های ارزشمندی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: آمریکای لاتین برای ایران اهمیت زیادی دارد

نیکزاد: آمریکای لاتین برای ایران اهمیت زیادی دارد