مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 04:352021-11-28سياسي

خدمات شهید فخری زاده در حوزه دانش و تجربه هسته ای ماندگار است


معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ترور شهید فخری زاده، مانند ترور دیگر شهدای عزیز هسته ای، جنایت علیه بشریت و نقض حقوق بین الملل و حقوق بشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت فخری زاده، گفت: شهید فخری زاده، دانشمند گمنامی بود که فقط بعد از شهادتش، مردم با بخشی از خدمات ایشان آشنا شدند.

خدمات شهید فخری زاده، بویژه در حوزه دانش و تجربه هسته ای، ماندگار خواهد بود.

غریب آبادی با اشاره به این که ترور این دانشمند برجسته، مانند ترور دیگر شهدای عزیز هسته ای، جنایت علیه بشریت و نقض حقوق بین الملل و حقوق بشر است، از بی عملی و سکوت سازمان های بین المللی و کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم در قبال این جنایت انتقاد کرد و گفت: دادگستری تهران، رسیدگی حقوقی به چهار پرونده ترور دانشمندان هسته ای را به پایان رسانده و به زودی حکم مربوطه ابلاغ خواهد شد.

از سوی دیگر، رسیدگی کیفری به این ترورها نیز در دستورکار دادستانی تهران قرار گرفته و یک پرونده در این خصوص تشکیل شده و پرونده های دیگری نیز به زودی تشکیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهید فخری زاده در حوزه دانش و تجربه هسته ای ماندگار است

خدمات شهید فخری زاده در حوزه دانش و تجربه هسته ای ماندگار است