مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 03:052021-11-27سياسي

لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با تأکید بر لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب، گفت: باید با همکاری دستگاههای دولتی زمینه مشارکت های مردمی و مسجد محوری را نیز فراهم کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با تأکید بر لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب، گفت: باید با همکاری دستگاههای دولتی زمینه مشارکت های مردمی و مسجد محوری را نیز فراهم کنیم.

زهرا یقطین در دیدار با بانوان فعال فارس به بحث و تبادل نظر در راستای همکاری و لزوم وحدت رویه در نقش آفرینی موثر در حوزه زنان و خانواده استان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری، یقطین بر ایجاد وحدت رویه و استفاده از تمام ظرفیت ها به خصوص مشارکت های مردمی در حوزه زنان و خانواده تأکید کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: یکی از گروه های مهم در این عرصه، زنان خانه دار هستند که علاوه بر کار ارزشمند مدیریت خانه، همسرداری و مادری با ارتقای دیدگاه، نسبت به مسائل اجتماعی نیز دغدغه مند شوند و به صورت فعال و موثر در جامعه ایفای نقش کنند.

یقطین با اشاره به کار کردن در فضایی فارغ از ساختار دست و پاگیر اداری اظهار کرد: ما نیازمند فکر و اندیشه تمام دوستان در تمام سطوح جامعه هستیم و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب

لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب