مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 03:052021-11-27بين الملل

سفیر روسیه در آمریکا: به هیچ کشوری حمله نمی کنیم


آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا روز شنبه اعلام کرد که روسیه قصد ندارد به کشوری حمله کند و تمام بزرگ نمایی ها در مورد ادعای تهدید روسیه علیه اوکراین به شکل مصنوعی با هدف توجیه شکست های ولادیمیر زلنسکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از اسپوتنیک ، آنتونوف همچنین اعلام کرد روسیه بار ها از آمریکا سوال کرده است چه برنامه ای برای برقراری صلح در شرق اوکراین دارد.

این دیپلمات روسی خاطرنشان کرد که تاکنون آمریکا فقط به گسترش مجموعه تسلیحات نظامی ارسالی به اوکراین مشغول بوده است.

سفیر روسیه تصریح کرد که کاخ سفید ادعا می کند که فقط تجهیزات دفاعی به اوکراین ارسال می کند، اما این سلاح ها شامل موشک های هدایت شونده ضد خودرو می شوند.

آنتونوف تاکید کرد: این فرضیات در آمریکا مبنی بر اینکه روسیه از توانایی های ناتو در اوکراین و دریای سیاه هراس دارد، توهمات خطرناکی است.

این درحالی است که سرگیی نارشکین رییس سازمان اطلاعات خارجی روسیه، ادعای آمریکا در مورد احتمال حمله نیرو های روسی به اوکراین را اقدام تبلیغاتی واشنگتن خواند و تاکید کرد حمله ای از جانب روسیه علیه اوکراین در دستور کار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی افزود: هر آنچه که پیرامون این موضوع (حمله احتمالی روسیه به اوکراین) رخ می دهد، اقدامات تبلیغاتی و شرورانه وزارت خارجه آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه در آمریکا: به هیچ کشوری حمله نمی کنیم

سفیر روسیه در آمریکا: به هیچ کشوری حمله نمی کنیم