موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 23:152021-11-27ورزشي

شاهکار «شهرخودرو»!


شهرخودرو به عنوان تنها نماینده فوتبال خراسان با مدیریت فرهاد حمیداوی و مسعود معمایی در حال سقوطی آزاد است و بعید نیست در آینده ای نزدیک به سرنوشت ابومسلم و پیام دچار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال شهرخودرو با شکست یک بر صفر برابر تراکتور، به قعر جدول رده بندی بیست و یکمین دوره لیگ برتر تکیه زده است.

تیمی که با یک گل زده، بدترین خط حمله را دارد و با 9 گل خورده، لقب بدترین خط دفاع لیگ را هم تا هفته ششم به خود اختصاص داده است.

تیمی که در 6 بازی، یک تساوی و 5 باخت کسب کرده و تاکنون یک بار سرمربی اش را تغییر داده است.

اخراج سرمربی به جای حل مشکل مالی مشکلات شهرخودرو از همان پیش از فصل آغاز شد؛ جایی که مدیران و مالک فعلی این باشگاه به جای تعامل با مسئولان استانی که در زمان غیبت حمیداوی، از تنها نماینده مشهد در لیگ برتر حمایت کرده بودند، سعی کردند با مصاحبه های مختلف و فرافکنی تیمی را پس بگیرند که فصل قبل در آستانه سقوط آن را رها کرده بودند.

نام تیم و گذاشتن اسم شهرخودرو به جای پدیده برای فرهاد حمیداوی و مسعود معمایی مهم تر از رسیدگی به تیم و آماده کردن آن برای لیگ بیست و یکم بود.

گذاشتن نامی که خیلی ها دل خوشی از آن نداشتند و مشخص بود سرنوشت باشگاه مشهدی هم مثل کارخانه آن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار «شهرخودرو»!

شاهکار «شهرخودرو»!