موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 21:352021-11-27سياسي

عرفان پور: در مهد کودک ها از موسیقی نامناسب استفاده می شود!/ کودکان را از موسیقی سخیف دور کنیم


یکی از مهترین و کلیدی ترین مسائل برای اینکه بخواهیم سلیقه موسیقی مردم را اصلاح کنیم و اعتلا ببخشیم این است که گوش بچه ها را در کودکی و نوجوانی به شنیدن موسیقی خوب عادت دهیم و فرهنگ شنیداری مردم را از همان سنین تقویت کنیم.

- ـ علیرضا سپهوند: در این دنیای پرهیاهو که از هر گوشه ای از شهرمان صداها و آواهای مختلفی به گوش می رسد کودکان با ذهن کوچک و شکننده شان بیشتر از هر انسان دیگری گوش و ذهنشان به طور غیرمستقیم در معرض این صداها که گاه نابهنجار است قرار می گیرد.

موسیقی هایی که در اغلب موارد بدون در نظر گرفتن المان های علمی و روانشناختی ساخته و در اختیار عموم قرار می گیرند.

هر چند در میان انواعی از موسیقی های داخلی و خارجی ، موسیقی های اصیل و مبتنی بر فاکتورهای علمی نیز به چشم می خورد اما متاسفانه هر روزه شاهد هجوم انواعی از موسیقی های کم مایه هستیم که روح و ذهن مان را نشانه گرفته اند.

  در میان همه انواع موسیقی، موسیقی حوزه هنری اقدام به تولید پنج مجموعه موسیقی کودک با نگاهی متفاوت کرده که هر کدام سعی دارند با در نظر گرفتن بُعد روانشناسی و علمی، گوش و سلیقه کودک امروزی را به شیوه مناسب شکل دهند.

میلاد عرفان پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری که تولید این آثار را در دستور کار مرکز موسیقی قرار داده در گفتگوی ذیل به تفصیل درباره ایده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرفان پور: در مهد کودک ها از موسیقی نامناسب استفاده می شود!/ کودکان را از موسیقی سخیف دور کنیم

عرفان پور: در مهد کودک ها از موسیقی نامناسب استفاده می شود!/ کودکان را از موسیقی سخیف دور کنیم