مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 21:002021-11-27سياسي

ماجرای جمع آوری نشدن زباله های عفونی اهواز چه بود؟


دبیر شورای سلامت اهواز در خصوص خودداری سازمان پسماند شهرداری اهواز از جمع آوری زباله های عفونی مراکز بهداشتی و درمانی در چند روز گذشته، توضیحی ارائه داد.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند روز گذشته در فضای مجازی گزارشی مبنی بر وجود پسماندهای امحاءنشده در سایت دفن زباله صفیره اهواز و جمع آوری زباله ها توسط زباله گردان و کودکان کار و خطر انتشار بیماری منتشر شد.

وی افزود: پس از انتشار این گزارش، سازمان پسماند شهرداری اهواز از جمع آوری این پسماندها خودداری کرد و بحث منطقی را پیش گرفت و عنوان کرد که وظیفه این سازمان جمع آوری پسماندهای امحاء شده و غیر عفونی است و هر کسی باید وظیفه خود را انجام دهد.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: سازمان پسماند عنوان کرده است که مراکز درمانی خصوصی و دولتی باید پسماندهای خود را بی خطرسازی کنند و پس از بی خطرسازی، این سازمان پسماند غیرعفونی را جمع آوری می کند.

در پی جمع آوری نشدن پسماندها توسط این سازمان، هجمه ای از سوی پزشکان، مطب ها و کلینیک ها داشتیم و حتی پسماند بیمارستان آریا نیز جمع آوری نشد.

وی بیان کرد: در پی این وضعیت، جلساتی در سازمان نظام پزشکی و همچنین مراکز بهداشت با مسئولان سازمان پسماند شهرداری اهواز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جمع آوری نشدن زباله های عفونی اهواز چه بود؟

ماجرای جمع آوری نشدن زباله های عفونی اهواز چه بود؟