مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:552021-11-27سياسي

اعلام موجودیت «ستاد راهبردی هنر موسیقی» و نخستین توصیه به خانه موسیقی


«ستاد راهبردی هنر موسیقی» با انتشار بیانیه ای با حضور هنرمندان و محققانی از عرصه موسیقی، اعلام موجودیت کرد.

- اعلام موجودیت ستاد راهبردی هنر موسیقی و نخستین توصیه به خانه موسیقی ستاد راهبردی هنر موسیقی با انتشار بیانیه ای با حضور هنرمندان و محققانی از عرصه موسیقی، اعلام موجودیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هسته اولیه این ستاد هنرمندانی چون رضا مهدوی، سیدعبدالحسین مختاباد، سید ابوالحسن مختاباد، سید علیرضا میرعلی نقی، فاضل جمشیدی، شهرام صارمی و .

حضور دارند و با امضای یک بیانیه، آمادگی خود را جهت گسترش فعالیت های اجتماعی در حوزه موسیقی، هنرمندان موسیقی و بهبود شرایط و ارتقای شأن و جایگاه و رفاه و تأمین ایشان اعلام کردند.

این ستاد که اختصاصاً #ستاره نامیده می شود در نخستین اعلام نظر خود و به منظور ایجاد شرایط مناسب و بررسی های دقیق تر و کارشناسی شده، خواستار اختصاص زمان طولانی تر مبنی بر دریافت بیوگرافی و برنامه های کاری مدیرعامل آتی خانه موسیقی شده اند؛ در بیانیه ستاد راهبردی هنر موسیقی بر ضرورت و اهمیّت این امر مهم تأکید و از هیات مدیره خانه موسیقی ایران خواسته شده است که از عجله و شتاب در انتخاب فوری مدیرعامل پرهیز کند و فرصتی طولانی تر و مناسب فراهم کنند تا کاندیداها و نامزدهای مدیرعاملی این نهاد فرصت ارائه رزومه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موجودیت «ستاد راهبردی هنر موسیقی» و نخستین توصیه به خانه موسیقی

اعلام موجودیت «ستاد راهبردی هنر موسیقی» و نخستین توصیه به خانه موسیقی