مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-27سياسي

نگران کرونای افریقای جنوبی هستیم/ممانعت از حضور بازرسان در مدارس تخلف است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حضور بازرسان بهداشتی در مدارس نباید با ممانعت از سوی کادر مدرسه همراه باشد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حضور بازرسان بهداشتی در مدارس نباید با ممانعت از سوی کادر مدرسه همراه باشد.

بهروز اکرمی روز گذشته، ششم آذرماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، با اشاره به سوش جدید کرونا در افریقا که نگرانی های بسیاری را ایجاد کرده است، افزود: باید این نگرانی به آحاد جامعه نیز منتقل شود و باید همچنان نگران کرونا بود و افرادی که به هر دلیل واکسن نزده اند زودتر اقدام به دریافت واکسن کنند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این مدت که جامعه درگیر بیماری بوده است، بخش عظیمی از بیماران مانند بیماران دیابتی و قلبی و عروقی مراحل درمان خود را به تعویق انداخته اند و قطعا این امر برای بیماران و حوزه درمان مشکلاتی را ایجاد می کند.

باید با تصمیمات درست به کادر درمان کمک کرد و گرفتاری این قشر را کاهش داد، قطعا به هر میزان که بار کرونا از دوش کادر درمان برداشته شود به امور اصلی خود می رسند و باید نسبت به رعایت پروتکل ها حساسیت بیشتری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران کرونای افریقای جنوبی هستیم/ممانعت از حضور بازرسان در مدارس تخلف است

نگران کرونای افریقای جنوبی هستیم/ممانعت از حضور بازرسان در مدارس تخلف است