مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-27اقتصادي

برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما


در شرایطی که برخی از ایرلاین ها بلیت پروازهای خود را در بعضی از مسیرها بالاتر از نرخ مصوب می فروشند، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: - از ابتدای آذر ماه قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا کرده و اگر بلیتی به صورت موردی بالاتر از حداکثر نرخ مصوب اعلام شده، فروخته شود، قطعا با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس نرخنامه جدید پروازهای داخلی، - نیز ضمن تاکید بر الزام ایرلاین ها با تعدیل 15 درصدی قیمت بلیت هواپیما، اعلام کرد: با لغو محدودیت کرونایی در پروازهای داخلی؛ تمامی ایرلاین ها باید ضمن تعدیل 15 درصدی قیمت بلیط هواپیما، تمام خدمات گذشته را به حالت عادی بازگردانند.

وی تصریح کرد: در این خصوص با شرکت هایی که اقدام به فروش بلیط با قیمت بالاتر از نرخ مصوب کنند، برخورد جدی خواهد شد.

محمد محمدی بخش –رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت های هواپیمایی مختلف می توانند بر اساس نرخنامه اعلام شده در پروازهای داخلی قیمت بلیت هواپیما را به صورت شناور و بسته به وضعیت عرضه و تقاضا تنظیم کنند و کلاس نرخی نیز بر همین اساس تعریف شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای مختلف می تواند تنها در سقف نرخی فروخته شود یا اینکه باید شناور باشد، افزود: اینگونه نیست که شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما

برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما