مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-27اقتصادي

واحدهای نهضت ملی مسکن مشمول افزایش قیمت نمی شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با سازندگان واحدهای نهضت ملی مسکن بر اساس فهرست بهای سالیانه قرارداد امضا می کنیم که موظفند در موعد مقرر واحدها را با قیمتی که در زمان قرارداد قید شده تحویل دهند و در صورت تاخیر نه تنها قیمت بالاتر به آنها پرداخت .

- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با سازندگان واحدهای نهضت ملی مسکن بر اساس فهرست بهای سالیانه قرارداد امضا می کنیم که موظفند در موعد مقرر واحدها را با قیمتی که در زمان قرارداد قید شده تحویل دهند و در صورت تاخیر نه تنها قیمت بالاتر به آنها پرداخت نمی شود بلکه مشمول جریمه نیز خواهند شد.

خلیل محبت خواه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زمان اجرای پروژه های جهش تولید و تامین مسکن 12، 18 و 24 ماه است که بر اساس تعداد طبقات، این زمان متغیر خواهد بود.

درخصوص قیمت مطابق فهرست بهای سالیانه با سازندگان قرارداد امضا می کنیم که باید پروژه را در زمان مقرر با نرخ مندرج در قرارداد تحویل دهند.

وی در توضیح قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: به طور مثال در سال جاری بر اساس فهرست بهای 1400 با سازندگان قرارداد امضا می کنیم که هرچقدر طول بکشد نه تنها مشمول افزایش قیمت نخواهد شد بلکه اگر سازندگان در تحویل واحدها تاخیر داشته باشند مشمول جریمه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای نهضت ملی مسکن مشمول افزایش قیمت نمی شود

واحدهای نهضت ملی مسکن مشمول افزایش قیمت نمی شود