مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:452021-11-27اجتماعي

تردد تمام تاکسی ها و موتورسیکلت های کاربراتوری ممنوع می شود


از ابتدای سال آینده تردد تمام تاکسی ها و موتورسیکلت های کاربراتوری در سطح شهر تهران ممنوع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، زهره عبادی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، علل آلودگی هوای تهران را تشریح کرد.

وی در خصوص علل آلودگی هوای تهران گفت: 40 درصد آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن و ثابت و حدود 60 درصد از آلودگی هوای پایتخت هم مربوط به منابع متحرک است.

کارخانه ها، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، پایانه ها و واحدهای مسکونی و تجاری منابع ثابت و وسائل نقلیه منابع متحرک آلودگی هوا هستند.

معاون محیط زیست استان تهران با بیان اینکه شاخص آلودگی هوای تهران امروز (شنبه 6 آذر) بین 100 تا 150 و برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد، افزود: متأسفانه از ابتدای آبان ماه به علت کاهش دما و وقوع پدیده وارونگی دمایی با این شرایط مواجهیم.

  عبادی با تأکید بر وجود راه حل های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رفع آلودگی هوا، افزود: دستگاه های مسئول برای حل این معضل باید به تکالیف خود در قانون هوای پاک عمل کنند.

  معاون محیط زیست انسانی، مهمترین عامل آلودگی هوای تهران را بارگذاری های بیش از حدّ صنعتی و خدماتی در استان تهران دانست و اظهار داشت: این بارگذاری ها باعث افزایش نرخ مهاجرت و زیاد شدن منابع متحرک آلودگی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد تمام تاکسی ها و موتورسیکلت های کاربراتوری ممنوع می شود

تردد تمام تاکسی ها و موتورسیکلت های کاربراتوری ممنوع می شود