مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:152021-11-27سياسي

بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و اصناف/ بازدیدهای سرزده در دستور کار باشد


بازدیدها و نظارت ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در این استان به ویژه در حوزه مدارس و اصناف باقدرت ادامه یابد و بازدیدهای سرزده در دستور کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امشب در جلسه استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر از هشت شهرستان استان سمنان، دو شهرستان شاهرود و دامغان در وضع نارنجی، شهرستان های سمنان، گرمسار، سرخه، مهدی شهر در وضع رنگ بندی کرونایی زرد و شهرستان های آرادان و میامی آبی است.

وی ادامه داد: در حوزه شهری و روستایی به جهت مراقبت از سلامت دانش آموزان، بازدیدهای سرزده از مدارس در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان افزود: در حوزه اقناع سازی مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن واکسن، صدا و سیما بیش از گذشته اقدامات را تقویت کند و برنامه های ویژه در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم از اولویت ها است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم، تأکید کرد: در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و کسبه، نظارت ها و بازدیدها به صورت مستمر و جدی ادامه دار باشد و در صورت تداوم و تکرار رعایت نکردن دستورالعمل ها از سوی اصناف متخلف، برخورد جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و اصناف/ بازدیدهای سرزده در دستور کار باشد

بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و اصناف/ بازدیدهای سرزده در دستور کار باشد