مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:152021-11-27سياسي

اولین موتور دیزل دریایی تمام ایرانی رونمایی می شود


ولین موتور دیزل دریایی که تماماً به دست جوانان این کشور طراحی و ساخته شده است به زودی رونمایی می شود.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ولین موتور دیزل دریایی که تماماً به دست جوانان این کشور طراحی و ساخته شده است به زودی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در برنامه نگاه یک، شبکه اول سیما در خصوص دستاوردهای نیروی دریایی به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی رونمایی خواهد شد گفت: اولین موتور دیزل دریایی که تماماً به دست جوانان این کشور طراحی و ساخته شده است به زودی رونمایی می شود، این موتور که قطعات آن کاملاً ایرانی است در روزهای آینده رونمایی و بر روی اولین ناو موشک انداز ایرانی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: این موتور از ویژگی های بسیار خاصی برخوردار است و متناسب با تداوم مأموریت های نیروی دریایی ساخته شده و توانست کشور را در تولید موتورهای دیزلی به خودکفایی برساند و در سطح جهان تنها پنج کشور هستند که توان ساخت موتورهای دیزلی دریایی را دارم و خوشبختانه ایران با تولید این موتورها جزو این کشورها قرار گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به عملیات مروارید در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عملیات مروارید نتیجه یک سلسله عملیات هایی بود و در واقع نتیجه و گل کار رز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین موتور دیزل دریایی تمام ایرانی رونمایی می شود

اولین موتور دیزل دریایی تمام ایرانی رونمایی می شود