مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:052021-11-27سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام پیشتاز کمک های خیرانه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جلودار کمک های خیرانه در راستای احسان و همدلی به نیازمندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ششمین دوره رزمایش اهدای کمک های معیشتی ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) با اشاره به ششمین دوره اهدای کمک های خیرانه از اعضا و دست اندرکاران آن ستاد بواسطه اجرای این رزمایش احسان و همدلی تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار داشت: در این راستا از گذشته تاکنون و همچنین بطور ویژه در دوران شیوع کرونا فعالیت های بسیار زیبا  و ارزنده ای در راستای کمک های خیرانه ستاد در استان و کشور شده است.

طباطبایی نژاد افزود: در همین دوره هم تعداد زیادی کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان و همچنین 10 هزار بسته معیشتی ارزاق در استان توزیع شده است.

امام جمعه اصفهان همچنین از تمامی شهروندانی که در این رابطه از مسیر ستاد اجرایی برای اهدای کمک های خیرانه خود حرکت و اقدام می کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآور شد: در این رزمایش خیرین با جلوداری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این کار ارزنده با اجر فراوان گام های بزرگی برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام پیشتاز کمک های خیرانه است

ستاد اجرایی فرمان امام پیشتاز کمک های خیرانه است