مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 19:352021-11-27سياسي

امروز چه روزی است؟!


شریعتمداری با بیان اینکه روز دوشنبه مذاکرات متوقف شده وین درحالی از سر گرفته می شود که روزهای هفتم و هشتم آذرماه به ترتیب با سالگرد ترور و شهادت دو تن از دانشمندان بزرگ هسته ای کشورمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و شهید محسن فخری زاده همزمان است.

تیم هسته ای کشورمان نباید فراموش کند که با چه گرگ های درنده ای رو به روست.

دیروز رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از اینکه تیم هسته ای کشورمان حاضر به مذاکره جداگانه با تیم هسته ای آمریکا نیست، بر آشفته و گفته بود ما در یک هتل اقامت خواهیم داشت و باید صبر کنیم ببینیم دیگران که با ایران بر سر میز (مذاکره) صحبت می کنند چه چیزی (به ما) گزارش می دهند.

البته نباید این گونه باشد زیرا ما بارها به ایران گفته ایم که اگر خواهان حصول نتیجه و رسیدن هرچه سریعتر به نتیجه هستید بهتر است که رو در روی ما بنشینید .

رابرت مالی به گونه ای تلویحی، خودداری تیم ایران از نشست رو در رو با تیم آمریکا را تحقیر کشورش دانسته و اعلام کرده بود این اقدام ایرانی ها، حصول نتیجه را به تاخیر می اندازد که باید گفت؛ انتقام خون شهدای بزرگوارمان اگرچه هرگز نباید به فراموشی سپرده شود ولی ادامه تحقیر آمریکا و مخالفت با نشست رو در رو با تیم هسته ای آن کشور، کمترین اقدامی است که از تیم هسته ای کشورمان انتظار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز چه روزی است؟!

امروز چه روزی است؟!