مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:102021-11-27اقتصادي

شرکت تاکسی اینترنتی در بازار سرمایه پذیرش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از بازار سرمایه، امیر هامونی با اشاره به اینکه در قدم اول شرکت تپسی به عنوان اولین استارتاپ در فرابورس پذیرش شد، - مدیرعامل فرابورس ایران از تصویب ضوابط خاص استارتاپ ها برای ورود به بازار سرمایه در سازمان بورس و همچنین پذیرش یک شرکت تاکسی اینترنتی در فرابورس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از بازار سرمایه، امیر هامونی با اشاره به اینکه در قدم اول شرکت تپسی به عنوان اولین استارتاپ در فرابورس پذیرش شد، گفت: سایر استارتاپ ها مثل فیلیمو هم درخواست پذیرش در فرابورس را داده اند که در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های استارتاپی به دلیل دارایی های نامشهود زیادی که دارند نسبت به سایر شرکت های بازار سرمایه با ریسک بالاتری مواجهند، افزود: به همین دلیل در قدم اول برای عرضه اولیه این شرکت ها، سهام آن ها به مردم عرضه نمی شود بلکه به طور غیر مستقیم و از طریق مشارکت صندوق های سرمایه گذاری و سایر نهاد های مالی عرضه اولیه انجام خواهد شد.

مدیرعامل فرابورس ایران در پاسخ به این پرسش که استارتاپ ها برای ورود به بازار سرمایه باید چه شرایطی را احراز کنند، اظهار داشت: این شرکت ها مثل همه بنگاه هایی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند باید شرایط پذیرش را که توسط فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تاکسی اینترنتی در بازار سرمایه پذیرش شد

شرکت تاکسی اینترنتی در بازار سرمایه پذیرش شد