مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:552021-11-27اقتصادي

«بیمه زندگی کاریزما» در یک قدمی پذیره نویسی


شرکت «بیمه زندگی کاریزما» در نظر دارد سهام در دست انتشار خود را از طریق شبکه کارگزاران عضو فرابورس ایران در روش قیمت ثابت وارد پذیره نویسی عمومی کند.

- شرکت بیمه زندگی کاریزما در نظر دارد سهام در دست انتشار خود را از طریق شبکه کارگزاران عضو فرابورس ایران در روش قیمت ثابت وارد پذیره نویسی عمومی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی شرکت کنند.

با توجه به تادیه 50 درصدی، پذیره نویسان متعهد خواهند شد که مابقی ارزش اسمی هر سهم که مبلغ 500 ریال به ازای هر سهم است را حداکثر ظرف مدت 2 سال پرداخت کنند.

کارمزدها و هزینه پذیره نویسی سهام توسط ناشر و بر اساس ضوابط سازمان بورس اوراق بهادار پرداخت خواهد شد با این حساب شرکت کنندگان در پذیره نویسی بیمه زندگی کاریزما تنها مبلغ 500 ریال معادل 50 درصد قیمت اسمی هر سهم را پرداخت و در واقع معاف از پرداخت کارمزد خواهند بود.

حداقل و حداکثر تعداد سهام مورد پذیره نویسی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در مدت پذیره نویسی از حداقل یک سهم تا حداکثر 50 هزار سهم بوده که در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی خواهد شد.

متعهدان پذیره نویسی کاریز نیز شرکت های سرمایه گذاری توسعه و تجارت، گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا، شرکت تامین سرمایه بانک ملت و شرکت تامین سرمایه کاردان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیمه زندگی کاریزما» در یک قدمی پذیره نویسی

«بیمه زندگی کاریزما» در یک قدمی پذیره نویسی