مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:102021-11-27اجتماعي

اجازه مازوت سوزی حتی به قیمت تعطیلی صنایع هم داده نمی شود


در اطراف تهران حتی به قیمت تعطیلی صنایع اجازه مازوت سوزی را نمی دهیم و بین دوگانه محیط زیست و صنعت به نفع محیط زیست رأی می دهیم.

- ، محسن منصوری عصر شنبه در حاشیه برگزاری ششمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: بنا بود محدودیت هایی را اعمال کنیم اما خوشبختانه بخاطر بارندگی و وزش باد، شاخص آلودگی هوا به 80 تقلیل پیدا کرده که قابل قبول است و فعلاً نیاز به محدودیت نداریم.

وی با اشاره به اینکه در شاخص بالای 100 که شرایط ناسالم برای گروه های حساس است محدودیت ها اعمال می شود، افزود: در صورت تشدید آلایندگی ممنوعیت تردد خودروهای گازوییلی اجرایی می شود؛ ضمن اینکه پلیس راهور باید نسبت به جلوگیری از تردد همه موتورسیکلت ها و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام کند.

استاندار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران نیز باید نسبت به کاهش فعالیت های عمرانی تشدید کننده آلودگی هوا اقدام کند، تاکید کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست تهران نیز باید نسبت به تداوم پایش ویژه، شناسایی منابع آلاینده، اعلام هشدار و اخطار دهد.

منصوری عنوان کرد: شهرداری تهران باید نسبت به جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری اقدام کرده و پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر و بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه مازوت سوزی حتی به قیمت تعطیلی صنایع هم داده نمی شود

اجازه مازوت سوزی حتی به قیمت تعطیلی صنایع هم داده نمی شود