مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-27سياسي

متروی کرج به پاشنه آشیل البرز تبدیل شده است


قطار شهری کرج به پاشنه آشیل استان تبدیل شده و نباید بیش از این خجالت زده این پروژه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر شنبه در جلسه با شهرداران کرج و فردیس و مجموعه شهرداری کرج که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: در شهرداری کرج با ظرفیت های فراوانی که وجود دارد باید در موضوعات ساختاری، کاری و فعالیتی تحول ملموس ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در کرج باید از برنامه های شهرهای موفق جهان الهام بگیرد، ادامه داد: عملکرد شهرداری کلان شهر کرج باید الگوی تمامی شهرداری های کشور شود و اقدامات شاخصی را شاهد باشیم.

عبداللهی گفت: طراحی شهری در کرج بسیار آشفته است و طرح تفصیلی بدرستی اجرایی نشده، بنابراین باید سیستم عملکرد شهرداری پایبند به قانون باشد.

نمای ساختمان های شهر با مشخصه ایرانی اسلامی طراحی شود وی افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری ضرورت دارد سیمای شهر ویژگی های اسلامی ایرانی داشته باشد و بر پایه این اساس نقشه راه ترسیم شود.

استاندار البرز گفت: مصالح ساختمانی، ثروت ملی محسوب می شوند و باید در ساخت و سازها از دفن بیهوده مصالح و عمر کوتاه سازه ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه نورپردازی و نمای ساختمان ها باید زیر نظر شهرداری طراحی و اجر شود، افزود: باید در طراحی نمای ساختمان ها مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی کرج به پاشنه آشیل البرز تبدیل شده است

متروی کرج به پاشنه آشیل البرز تبدیل شده است