مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:302021-11-27اقتصادي

اجرای طرح بازسازی راه های روستاهای مشترک با معادن در دماوند


رییس اداره صنعت ومعدن شهرستان دماوند گفت: اجرای طرح بازسازی راه های مواصلاتی روستاهای مشترک دماوند با معادن در برنامه های سازمان صمت استان تهران است.

- ، در خصوص راه های روستایی در دماوند اظهار داشت: طی سال 1399 مبلغ 222 میلیون ریال بابت بازسازی محور انتهای خیابان 9 دی تخصیص و طرح اجرا شد و در سال 1400 مبلغ 30 میلیون ریال در مرحله شرح خدمات و ارزیابی پروژه محور زره در به مهرآباد و آماده سازی برای مناقصه گذاری و اجرا می باشد.

آقاجان احمدی گفت: این بودجه دولتی از محل 15 درصد حقوق دولتی پرداختی معادن، با پیگیری نماینده مردم دماوند در مجلس و نایب رییس کمیسیون صنایع معادن و سازمان صمت استان تهران که بازدیدهای میدانی مکرر نیز داشته اند تخصیص داده شده و با توجه به حجم عظیم پروژه این مبلغ احتمالاً برای بخشی از مسیر و یا بازسازی کلی با کمک مالی معادن مستقر در منطقه هزینه خواهد شد.

رییس اداره صنعت ومعدن شهرستان دماوند بیان داشت: جهت اجرای بهینه بازسازی راه های معادن به ویژه مشترک با راه های روستایی پیگیری هایی از طریق وزارت راه برای تخصیص بودجه صورت گرفته که حتماً به نتایج مثبت حتماًً منتج خواهد شد و در برنامه آتی هماهنگی صمت و راه و شهرسازی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازسازی راه های روستاهای مشترک با معادن در دماوند

اجرای طرح بازسازی راه های روستاهای مشترک با معادن در دماوند