مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:202021-11-27سياسي

دانشگاه حضرت معصومه (س) از ناموس مردم صیانت می کند


دانشگاه حضرت معصومه (س) با فراهم کردن فضای تحصیل مناسب برای بانوان در حقیقت از ناموس مردم صیانت می کند و باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و تقویت شود.

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: دانشگاه حضرت معصومه (س) با فراهم کردن فضای تحصیل مناسب برای بانوان در حقیقت از ناموس مردم صیانت می کند و باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و تقویت شود.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، عنوان کرد: دانشگاه حضرت معصومه (س) با فراهم کردن فضای تحصیل مناسب برای بانوان در حقیقت از ناموس مردم صیانت می کند و باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت دانشگاه حضرت معصومه (س) با فراهم کردن فضای امن برای تحصیلات عالی بانوان قابل تقدیر است، افزود: یکی از راه های حمایت از این دانشگاه با توجه به رویکرد دینی و مذهبی که دارد هدایت موقوفات به این سمت است و باید به مردم گوشزد شود تا موقوفات با توجه به نیازهای نظام و زمان شکل بگیرد.

در این دیدار حجت الاسلام آخوندزاده، نماینده نهاد مقام معظم رهبری، در دانشگاه حضرت معصومه (س) بابیان اینکه این دانشگاه حدود 13 سال پیش تأسیس شده است، گفت: دولت قبلی با اصل وجود چنین دانشگاهی موافق نبود و به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه حضرت معصومه (س) از ناموس مردم صیانت می کند

دانشگاه حضرت معصومه (س) از ناموس مردم صیانت می کند