مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:102021-11-27دانش

افزودن قابلیت جستجوی ظرفیت آزاد استاد راهنما به سامانه پژوهشیار


مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی از اضافه شدن قابلیت جستجو و نمایش ظرفیت آزاد اساتید این دانشگاه در سامانه پژوهشیار جهت راهنمایی یا مشاوره پایان نامه/ رساله دانشجویان خبر داد.

- به نقل از دانشگاه آزاد، محمد علی اکبری مشاور رییس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش آزاد، از اضافه شدن قابلیت جستجو و نمایش ظرفیت آزاد اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه پژوهشیار خبر داد و گفت: در راستای ارتقا و به روز رسانی سامانه پژوهشیار، امکان جستجوی ظرفیت آزاد تمامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در یک رشته گرایش جهت راهنمایی یا مشاوره پایان نامه/ رساله به پنل کاربری دانشجویان افزوده شد.

از این پس دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از این ویژگی پژوهشیار برای انتخاب استاد راهنما و مشاوره خود استفاده کنند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور پژوهشی ادامه داد: پیش از این دانشجویان برای کسب اطلاع از ظرفیت آزاد استاد مدنظر خود باید به مدیر گروه آموزشی واحد دانشگاهی خود مراجعه می کردند، با اجرای طرح پایش و به روز رسانی سامانه پژوهشیار، اکنون امکان جستجوی ظرفیت آزاد تمامی اساتید در یک رشته گرایش در سه سطح کشور، استان و واحد دانشگاهی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن قابلیت جستجوی ظرفیت آزاد استاد راهنما به سامانه پژوهشیار

افزودن قابلیت جستجوی ظرفیت آزاد استاد راهنما به سامانه پژوهشیار