مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-27دانش

فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت جدید کاملا متفاوت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی در سخنانی مهم، - رییس جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم دوره ای کاملاً متفاوت و حساس در انقلاب اسلامی ایران است، زیرساخت های مناسبی داریم که اگر با برنامه خوب پیش برویم سرعت پیشرفت و رسیدن به اهداف تصاعدی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی در سخنانی مهم، نخبگان را نور چشمان ملت خواندند و بر لزوم تمرکز جامعه علمی و نخبگان برای یافتن راه حل های علمی مشکلات مختلف تاکید نمودند.

رهبر انقلاب در این دیدار غفلت و غارت را دو هدف مکمّل استعمارگران از القای ناتوانی در ملت ها برشمردند و افزودند: وقتی ملتی از توانایی های خود غفلت کرد، غارت او آسان می شود.

درواقع غفلت، مقدمه غارت و غارت، افزایش دهنده غفلت ملت ها از توانایی ها و استعدادهای درونی است.

سخنان مهم رهبر انقلاب در این دیدار سبب شد تا از دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به عنوان یکی از حاضران در این دیدار درخواست کنیم به تبیین مسائل مطرح شده و نحوه عبور کشور از این وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت جدید کاملا متفاوت است

فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت جدید کاملا متفاوت است