مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-27سياسي

املاک شهرداری بیرجند به طور کامل ممیزی شود


عضو شورای اسلامی شهر بیرجند بر ضرورت ممیزی همه املاک شهرداری بیرجند تاکید کرد.

- ، مرتضی یزدان شناس ظهر دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه شهرداری املاک بسیاری در نقاط مختلف شهر دارد، اظهار کرد: نسبت به خیلی از این املاک اطلاعات درستی در دسترس نیست که ضرورت دارد ممیزی کاملی در این باره انجام شود.

وی با بیان اینکه این مهم در افزایش درآمد پایدار شهرداری تأثیر گذار خواهد بود، اضافه کرد: در شورای دوره پنجم هم این تقاضا مطرح شد اما ممیزی املاک شهرداری به طور ناقص انجام شد.

یزدان شناس همچنین در ادامه گفت: در زمان تدوین دفترچه بهای خدمات شهرداری به دلیل اینکه دیگر دستگاه ها آن را مبنای خدمات خود قرار می دهند، هجمه ای علیه شورا به راه می افتاد که شورا با اقدام به موقع از انجام این کار جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: دستگاه های دیگر نباید خدمات خود را بر مبنای دفترچه بهای خدمات شهرداری ارائه کنند بلکه برای باید خودشان در این مورد تصمیم بگیرند.

مهدی بهترین شهردار بیرجند هم در زمینه ممیزی املاک شهرداری اظهار کرد: آمادگی کامل برای انجام این کار را داریم اما با مبلغ یک میلیارد تومانی که شورا برای ممیزی املاک شهرداری در بودجه سال 1400 در نظر گرفته است، امکان انجام کامل آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک شهرداری بیرجند به طور کامل ممیزی شود

املاک شهرداری بیرجند به طور کامل ممیزی شود