مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-27اجتماعي

آسمان سمنان غبار آلود است/ آلودگی در شهرهای غربی


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که آسمان اغلب نقاط استان سمنان به خصوص در غرب، غبار آلود همراه با آلودگی هوا ناشی از فعالیت های صنعتی استان های تهران سمنان است.

- ، نگاهی به نقشه های هواشناسی همزمان با ظهر نخستین شنبه آذرماه 1400 نشان می دهد که آسمان اغلب نقاط استان سمنان متأثر از آلودگی هوای صنعتی تهران و غرب استان سمنان، غبار آلود است و این پدیده به خصوص در غرب استان و شهرستان های گرمسار، آرادان و سمنان بیش از دیگر نقاط به چشم می خورد.

به گفته کارشناسان دلیل آلودگی و غبار هوا صنایع آلاینده تهران هستند اما کارخانه های صنعتی گرمسار و سمنان نیز از این قاده مستثنی نیستند.

به این ترتیب باید گفت آسمان مرکز استان همزمان با روز شنبه غبار آلود است و طی روزهای آتی تغییر چندانی در دمای هوا نیز به وجود نخواهد آمد.

بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان برای امروز و فردا به صورت مشترک 16 و شش درجه بالای صفر گزارش شده و پیش بینی هواشناسی برای طی سه روز آینده سمنان صاف تا نیمه ابری و غبار آلود خواهد بود.

آلودگی اما در گرمسار نیز موج می زند دمای هوای این شهر همزمان با ظهر شنبه 17 درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوا 18 و شش درجه بالای صفر گزارش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان سمنان غبار آلود است/ آلودگی در شهرهای غربی

آسمان سمنان غبار آلود است/ آلودگی در شهرهای غربی