مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-27دانش

سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)» را منصوب کرد.

- به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین داود مهدوی زادگان را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) منصوب کرد.

زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام و المسلمین مهدوی زادگان آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره گیری از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران و نویسندگان (یاوران علمی) آن سازمان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه ارتقا جایگاه علوم انسانی و تحول در سرفصل های این مجموعه علمی ایفا نمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال مأموریت و وظایف آن سازمان پژوهشی در هدایت، حمایت و نظارت بر تدوین محتوای علوم انسانی را در مسیر تحقق اسناد بالادستی به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دانشگاه اسلامی با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها منصوب شد

سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها منصوب شد