مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-27سياسي

30 آذر ، آخرین مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نحوه ی شرکت در در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان را تشریح کرد.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام خبر داد 30 آذر ، آخرین مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نحوه ی شرکت در در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در کشور و در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان و بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد تا 30 آذر امسال است.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان، در رده های سنی 7 تا16 سال و 16 تا 30 سال و در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء30، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و جلسات سنتی قرآن برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: علاقه مندان و اعضای کانون های مساجد استان می توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سایت بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 آذر ، آخرین مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان

30 آذر ، آخرین مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان