مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-27سياسي

راهکار شورای شهر برای کاهش آسیب های اجتماعی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، در پنجمین نشست مجمع محلات تهران با عنوان محله هرندی میزان مشارکت و جهاد فرهنگی و اجتماعی چه باید کرد؟ ، - سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای ششم متعقد است وظایف اجتماعی و فرهنگی نیز بر عهده شهرداری است، گفت: می توان با بالابردن خدمات شهری و فرهنگی، آسیب های اجتماعی تهران را بیرون راند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، در پنجمین نشست مجمع محلات تهران با عنوان محله هرندی میزان مشارکت و جهاد فرهنگی و اجتماعی چه باید کرد؟ ، پس از استماع دغدغه و مشکلات اهالی، اظهار داشت: امنیت مسئله مهمی است و همه ما در چتر امنیت است که می توانیم فعالیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر نیروی انتظامی بتواند درجه و کیفیت امنیت را در محله هرندی و محله های آسیب دیده مشابه افزایش دهد، شاید از هر جایی و از هر کاری مهم تر باشد.

سخنگوی شورای شهر اسلامی تهران، تاکید کرد: کار نیروی انتظامی ایجاد امنیت نیست بلکه حفظ امنیت ماموریت ویژه نیروی انتظامی است.

نادعلی گفت: همواره دو تفکر درباره وظیفه شهرداری وجود داشته است که تفکر اول شهرداری را نهادی خدماتی می داند که وظیفه ذات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار شورای شهر برای کاهش آسیب های اجتماعی در تهران

راهکار شورای شهر برای کاهش آسیب های اجتماعی در تهران