مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-27اقتصادي

آخرین رویدادهای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته


همکاری ریپل با یک کشور جدید و اعلام علاقه مندی کمپانی ادیداش برای ورود به حوزه کریپتو از مهم ترین اخبار هفته گذشته رمز ارزها بوده است.

- بازار رمز ارزها در سال های اخیر با استقبال روزافزون مردم جهان و ایران مواجه شده است.

مهم ترین اخبار این حوزه میتواند به نحوه سرمایه گذاری فعالان آن کمک کند.

در ادامه این گزارش آخرین رویدادهای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته را مطالعه می کنید: همکاری ریپل برای توسعه ارز دیجیتال در جمهوری پالائو ریپل، شبکه پرداخت دیجیتال، با جمهوری پالائو(Palau) کشور جزیره ای اقیانوس آرام همکاری کرده است تا ارز دیجیتال خود را توسعه دهد.

مرکز اولیه این مشارکت، توسعه یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا برای کمک به تسهیل پرداخت های فرامرزی برای این کشور خواهد بود.

طبق اعلام ریپل(XRP)، این همکاری “می تواند شاهد اجرای اولین استیبل کوین ملی تحت حمایت دولت در نیمه اول سال 2022(زمستان 1400 و بهار 1401) باشد”.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکوین تلگراف رییس جمهور پالائو، سوانجل ویپس جونیور(Suangel Whipps Jr (گفت که ارز دیجیتال ملی دسترسی مالی بیشتری را برای شهروندان پالائو فراهم می کند.

اعلام امادگی اولین صندوق بازنشستگی استرالیا برای ورود به بازار رمزارز ها مدیر سرمایه گذاری این صندوق در همایش روز 23 نوامبر اشاره کرده است که همچنان بازار ارز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین رویدادهای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته

آخرین رویدادهای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته