مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-27اقتصادي

قیمت آپارتمان در اطراف تهران افت کرد


آنطور که برخی مشاوران املاک اطراف تهران می گویند قیمت مسکن پیرامون پایتخت طی دو ماه گذشته تا 10 درصد کاهش یافته و در مقابل، معاملات حدود 10 درصد افزایش پیدا کرده است؛ - هم اکنون با نقدینگی حدود 300 میلیون تومان بجز پردیس می توان در اکثر شهرهای استانهای تهران و البرز، مسکن خریداری کرد.

آنطور که برخی مشاوران املاک اطراف تهران می گویند قیمت مسکن در پیرامون پایتخت طی دو ماه گذشته تا 10 درصد کاهش یافته و در مقابل، معاملات حدود 10 درصد افزایش پیدا کرده است؛ هم اکنون با نقدینگی حدود 300 میلیون تومان بجز پردیس می توان در اکثر شهرهای استانهای تهران و البرز، مسکن خریداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واسطه های ملکی در اطراف تهران از افت تا 10 درصدی قیمت مسکن طی دو ماه گذشته خبر می دهند.

همین مساله به افزایش نسبی معاملات منجر شده است.

آنطور که مشاوران املاک می گویند همزمانی سه عامل ثبت نام برای واحدهای نهضت ملی مسکن، افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از طریق اوراق و کاهش نرخهای پیشنهادی باعث افزایش مراجعه به دفاتر املاک و رشد تا 10 درصدی معاملات منجر شده است.

در واقع بازار در یک فرآیند مناسب به سمت رونق غیرتورمی پیش می رود.

در حال حاضر در شهرهای بالای 200 هزار نفر استان تهران از جمله شهر قدس، شهریار، اسلامشهر، ملارد، صالحیه، پاکدشت، قرچک، ورامین و گلستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت آپارتمان در اطراف تهران افت کرد

قیمت آپارتمان در اطراف تهران افت کرد