مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-27سياسي

رفع ایرادات طرح «تسهیل» بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است


رییس کانون وکلای دادگستری مرکزگفت: رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح «تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار» توسط کمیسیون جهش تولید، بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است.

- رفع ایرادات طرح تسهیل بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است رییس کانون وکلای دادگستری مرکزگفت: رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار توسط کمیسیون جهش تولید، بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است.

رفع ایرادات طرح تسهیل بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است رییس کانون وکلای دادگستری مرکزگفت: رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار توسط کمیسیون جهش تولید، بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کانون وکلای دادگستری مرکز، جلیل مالکی گفت: حسب اطلاع واصله پس از ایرادات شورای محترم نگهبان به طرح تسهیل برخی از مجوزهای کسب و کار، کمیسیون اقتصادی جهش تولید در یک اقدام نادر و برخلاف تاکید بند 9 از سیاست های کلی قانونگذاری (جلب مشارکت حداکثری مردم، ذی نفعان و نهادهای قانونی مردم نهاد تخصصی و صنفی در فرآیند قانون گذاری) که دعوت و مشارکت ذی نفعان هر طرح را ضروری دانسته است، بدون دعوت از کانون وکلا در اضافات انجام شده، تحت عنوان رفع ایرادات شورای نگهبان مبادرت به توسعه طرح و تفویض اختیار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات طرح «تسهیل» بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است

رفع ایرادات طرح «تسهیل» بدون دعوت از کانون وکلا انجام شده است