مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-27سياسي

مانور مدیریت بحران به میزبانی فارس برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس، گفت: شانزدهم آذر مانورتمرینی-آموزشی مدیریت بحران در منطقه مرکز و جنوب کشور به میزبانی استان فارس برگزار می شود.

- احمدرضا خسروی شنبه 6 آذر در جمع خبرنگاران گفت: در همه جوامع به دلیل وابستگی همه زیرساخت ها به آب و برق، پایداری در تامین این خدمات در بخش های مختلف یک اصل حیاتی محسوب می شود.

خسروی، آسیب پذیری سامانه ها، تأسیسات، فرایندها و زیرساخت های مرتبط با آن ها در شرکت های تابعه وزارت نیرو و نیز پتانسیل بالقوه تهدیدات طبیعی، صنعتی و انسان ساخت را از بزرگ ترین چالش ها و موانع پیشروی فعالیت شرکت های تابعه وزارت نیرو برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس گفت: ضرورت پایداری و پایایی آب و برق سبب می شود تا برنامه ریزی پیشگیرانه و تمرین وظایف محوله در شرایط اضطراری از سوی دستگاه های خدمت رسان آب و برق اهمیت دو چندان پیدا کند.

خسروی گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو، به منظور مقابله با تهدیدات متعدد طبیعی و غیر طبیعی و به هنگام سازی ظرفیت های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و همچنین بخاطر زلزله خیز بودن استان فارس، مانور زلزله برای منطقه مرکزی جنوب واستان های همجوار به عنوان استان های یاری رسان تشخیص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مدیریت بحران به میزبانی فارس برگزار می شود

مانور مدیریت بحران به میزبانی فارس برگزار می شود