مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-27اجتماعي

تولید 670 محتوای الکترونیک با موضوع زلزله توسط دانش آموزان خراسان جنوبی


مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از تولید670 اثر توسط دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در سال گذشته با موضوع زلزله خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از تولید670 اثر توسط دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در سال گذشته با موضوع زلزله خبر داد.

محمدرضا با اطمینان، امروز شنبه ششم آذرماه، در نشست برنامه ریزی برگزاری بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش، اظهار کرد: دانش آموزان علاقمند می توانند حداکثر تا 15 آذر ماه، محتوای آموزشی تولیدی خود در خصوص زلزله را به سازمان دانش آموزی ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 8 آذرماه، مانور سراسری زلزله هشتم آذرماه همزمان با سراسرکشور در صورت حضوری بودن مدارس، به صورت نمادین درآموزشگاه هاجر، و در صورت غیر حضوری بودن در بست شبکه شاد و با مشارکت خانواده ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همه ساله مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس به منظور ارتقاء آمادگی دانش آموزان و ترویج فرهنگ ایمنی در برابر زلزله برگزار می شود، تصریح کرد: بیست و سومین دوره مانور سراسری زلزله و ایمنی، با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور با مشارکت سازمان دانش آموزی و دستگاه های مرتبط، در راستای اهداف بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و باهدف عینیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 670 محتوای الکترونیک با موضوع زلزله توسط دانش آموزان خراسان جنوبی

تولید 670 محتوای الکترونیک با موضوع زلزله توسط دانش آموزان خراسان جنوبی