مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-27پزشكي

«چقاکبودی» مدافع سلامت کرمانشاهی قربانی کرونا شد


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خادم سلامت شادروان شمس اله چقاکبودی همکار مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه پس از جدال با کرونا و بستری شدن در بیمارستان، - مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در توضیح آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم اکنون 208 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 64 مورد در بخش های ویژه و هفت بیمار هم اینتوبه هستند.

وی با اشاره به جانباختن یک نفر از هم استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به 2 هزار و 887 نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پر کشیدن خادم سلامتی دیگر در مرکز بهداشت کرمانشاه خبر داد و افزود: خادم سلامت شادروان شمس اله چقاکبودی همکار مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه پس از جدال با کرونا و بستری شدن در بیمارستان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی گفت: 59 بیماری طی 24 ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم 97 مورد پس از بهبودی از بیمارستان های سطح استان ترخیص شده اند.

محمدی یادآور شد: طی شبانه روز گذشته 21 مورد بیمار مثبت بستری و 47 مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چقاکبودی» مدافع سلامت کرمانشاهی قربانی کرونا شد

«چقاکبودی» مدافع سلامت کرمانشاهی قربانی کرونا شد