مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-27پزشكي

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شوشتر را زرد کرد


رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: این وضعیت هشداری برای مردم است و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود ممکن است وضعیت حتی بدتر از این شود.

- دکتر مجتبی کلانتر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قرار گرفتن شوشتر در وضعیت زرد اظهار کرد: در پی قرار گرفتن وضعیت شوشتر در وضعیت آبی در هفته گذشته، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در شوشتر کاهش یافت و در نتیجه، تعداد موارد سرپایی و بستری افزایشی شد اما تعداد فوتی های ناشی از کرونا افزایش پیدا نکرده است.

وی با اشاره به تاثیر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در وضعیت زرد شوشتر، افزود: این وضعیت هشداری برای مردم است و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود ممکن است وضعیت حتی بدتر از این شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به بروز سویه جدید جهش یافته اومیکرون کرونا و امکان ورود این گونه به کشور، گفت: این گونه بسیار خطرناک تر و مسری تر است بنابراین از مردم خواهش می کنیم علاوه بر واکسیناسیون کامل، پروتکل های بهداشتی را به خوبی و با جدیت رعایت کنند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون مهم ترین و بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری است، افزود: اکثر مبتلایان به کرونا واکسن دریافت نکرده اند یا تنها یک دوز واکسن دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شوشتر را زرد کرد

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شوشتر را زرد کرد