مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-27اقتصادي

افتتاح 42 طرح اشتغال برای مددجویان کردستانی به مناسبت هفته بسیج


سرپرست کمیته امداد استان کردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج 42 طرح اشتغال با پرداخت دو میلیارد و یکصد میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان کردستانی افتتاح می شود.

- ایسنا/کردستان سرپرست کمیته امداد استان کردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج 42 طرح اشتغال با پرداخت دو میلیارد و یکصد میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان کردستانی افتتاح می شود.

رضا طوسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج توسط این نهاد ویژه برنامه هایی در سطح استان اجرا می گردد.

وی افزود: به همین مناسبت 42 طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افتتاح می شود که برای هر طرح 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و جمعاً دو میلیارد و یکصد میلیون تومان پرداخت شده است.

طوسی گفت: همچنین 10 واحد مسکن روستایی به همین مناسبت تحویل مددجویان خواهد شد که برای هر واحد مسکن 200 میلیون تومان از محل پرداخت بلاعوض و تسهیلات کمیته امداد، کمک خیران، آورده مددجو و تسهیلات بنیاد مسکن هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام در هر شهرستان با پنج خانواده تحت حمایت دیدار و به هر یک از این خانواده ها در قالب کمک نقدی و بسته غذایی کمک خواهد شد .

سرپرست کمیته امداد کردستان گفت: تقدیر از 42 نفر از دانش آموزان نخبه و دارای رتبه در تمامی زمینه ها و همچنین اهدای پنج دستگاه تبلت به دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 42 طرح اشتغال برای مددجویان کردستانی به مناسبت هفته بسیج

افتتاح 42 طرح اشتغال برای مددجویان کردستانی به مناسبت هفته بسیج