مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-27سياسي

فراخوان نهمین جشنواره هنرهای شهری همدان منتشر شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از انتشار فراخوان نهمین جشنواره هنرهای شهری همدان خبر داد.

- حسین خانجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نهمین سالانه هنرهای شهری در طرح استقبال از نوروز 1401 و برای بهره گیری از ظرفیت های هنری کشور، با دعوت از هنرمندان در حوزه هنرهای شهری در آستانه سال جدید زمینه یک رویداد فرهنگی درخور این شهر تاریخی فراهم خواهد شد.

وی افزود: تمهید و فراهم آوردن زمینه خلق و ایجاد طرح ها و تجربه های نو در سیما و منظر شهر، امکان و قابلیت اجرای ایده ها با استفاده از زبان هنر، ایجاد تعامل اجتماعی بین هنرمندان و شهروندان، ترویج فرهنگ، آداب و آیین های ایرانی و اسلامی در پیشواز از بهار، از اهداف اساسی برگزاری این جشنواره است.

خانجانی ادامه داد: از تمامی هنرمندان رشته های هنری دعوت می شود با ارائه ایده ها و طرح های خلاقانه و پیشنهادی خود در چهار بخش دیوارنگاری، المان نوروزی، حجم های سبز (استفاده از گل و گیاهان فصل بهار)و آذین بندی و نورآرایی خلاق در این رویداد هنری مشارکت کنند.

وی رویکردهای محوری این جشنواره را توجه به ارزش های ملی، روایت های تاریخی همدان، الگوهای طبیعت، نماد و نشانه های هنر و فرهنگ ایران زمین دانست و گفت: اهداف آن شامل همگامی، همراهی و ایجاد فضای تعاملی با شهروندان برای خلق سرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نهمین جشنواره هنرهای شهری همدان منتشر شد

فراخوان نهمین جشنواره هنرهای شهری همدان منتشر شد