مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-27پزشكي

گسترش شرایط آبی کرونایی در 13 شهرستان گلستان/ نگران ورود سویه جدید کرونا هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی جدید شرایط کرونایی، استان گلستان در شرایط خوبی به سر می برد، گفت: از 14 شهرستان استان فقط شهرستان آزادشهر شرایط زرد را تجربه می کند.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی جدید شرایط کرونایی، استان گلستان در شرایط خوبی به سر می برد، گفت: از 14 شهرستان استان فقط شهرستان آزادشهر شرایط زرد را تجربه می کند.

عبدالرضا فاضل پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان با اشاره به افزایش نظارتها و بازرسی های صورت گرفته از اصناف، اماکن و فضاهای شهری و روستایی، اظهار کرد: با توجه به برخی آمارها که نشان از کاهش رعایت پروتکل هاست نگرانی در ما برای افزایش آمار در هفته های آتی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط استان گلستان شرایط نسبتا پایدار و خوبی دارد، افزود: از 14 شهرستان استان گلستان به جز آزادشهر که شرایط زرد را تجربه می کند سایر شهرستانها در شرایط آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری 195 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 46 بیمار در شرایط مراقبت های ویژه و 16 بیمار متصل به ونتیلاتور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش شرایط آبی کرونایی در 13 شهرستان گلستان/ نگران ورود سویه جدید کرونا هستیم

گسترش شرایط آبی کرونایی در 13 شهرستان گلستان/ نگران ورود سویه جدید کرونا هستیم