مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-27سياسي

امنیت را برای تردد کشتی های نفت کش و تجاری کشورمان فراهم کردیم


فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: امروز در جایگاهی قرار داریم که توان اشرافیت چند برابری نسبت به وسعت کشورمان را در جنوب کشور و اقیانوس هند و هر نقطه ای از کره خاکی دارا هستیم.

- امروز همکاران من در ناوگروه های مختلف با حضور در خلیج عدن، اقیانوس هند و دریای سرخ، امنیت را برای تردد کشتی های نفت کش و تجاری کشورمان به ارمغان می آورند.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، صبح امروز (ششم آذرماه)، در نشستی خبری که به مناسبت فرا رسیدن سالروز نیروی دریایی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شصت و هفتمین روز از آغاز تهاجم نابخردانه رژیم بعثی عراق به کشورمان با حمایت شرق و غرب، توانست اقدامات و عملیات ارزشمندی انجام دهد که روحیه ای را به بدنه نیروهای مسلح و ملت ایران منتقل کند.

وی افزود: در هفتم آذر در عملیات اشکان و صفری و مروارید، سکوهای البکر و الامیه عراق را مورد انهدام قرار دادیم و دست رژیم بعثی را از دریا قطع کردیم و آن را برای صادرات نفت با مشکل جدی مواجه کردیم.

خلیج فارس تحت کنترل نیروهای اسلام قرار گرفت و در ادامه رژیم بعث به کمک کشورهای اروپایی وارد عرصه هوا در خلیج فارس شد تا محیط را برای شناورهای نفت کش و تجاری ما ناامن کند که نیروی دریایی ما در طول 8 سال دفاع مقدس در مأموریت هایش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت را برای تردد کشتی های نفت کش و تجاری کشورمان فراهم کردیم

امنیت را برای تردد کشتی های نفت کش و تجاری کشورمان فراهم کردیم