مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:502021-11-27حوادث

کوهنوردان گمشده در کوه های نمک جاشک پیدا شدند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیّر گفت: 4 فرد مفقود شده در کوهای نمک جاشک با همت تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده ای یادمان شهیداحمداحمدی شهرستان دیّر پیدا شدند.

- ایسنا/بوشهر رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیّر گفت: 4 فرد مفقود شده در کوهای نمک جاشک با همت تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده ای یادمان شهیداحمداحمدی شهرستان دیّر پیدا شدند.

عباس ریزیان با اعلام این خبر گفت عملیات دستیابی به مفقودین با تلاش بیش از 1 ساعت جهت جستجوی افراد مفقود شده در ارتفاعات کوه نمک انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دیّر؛ وی افزود: در پی گزارش مفقود شدن 4 نفر از اعضاء یک خانواده 4 نفره در منطقه کوه های نمکی شهرستان دیّر، یک تیم امدادی از سوی پایگاه جاده ای امداد و نجات جاده ای (جاشک) به منطقه مورد نظر اعزام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیّر با اشاره به اعزام نیروهای امدادی در ساعت 18:21 جمعه مورخ 5 آذر ماه سال جاری افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای پس از جستجو و دسترسی به مسیر و مفقودین در منطقه کوه نمک و انجام اقدامات اولیه لازم عملیات با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان گمشده در کوه های نمک جاشک پیدا شدند

کوهنوردان گمشده در کوه های نمک جاشک پیدا شدند