مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:502021-11-27ورزشي

مصوبه ای که منجر به لغو اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی شد


به گفته رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، منتفی کردن اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسابقات قهرمانی جهان بر اساس مصوبه هیات رییسه مبنی بر اولویت قرار دادن دو رویداد دیگر انجام شده است.

- در مورد دلیل لغو اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسابقات 2022 قهرمانی جهان توضیح داد و تاکید کرد که برای این رشته فعلا برنامه های داخلی و پیگیری هدفمند آنها مدنظر است.

وی گفت: طبق مصوبه هیات رییسه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، از این پس تمام اعزام در رشته های مختلف با اولویت بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو چین و بازی های پارالمپیک 2024 پاریس فرانسه و حضور در این دو رویداد انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان تاکید کرد: کمتر از یک سال به بازی های پاراآسیایی باقی مانده و اولویت ما در این مدت اعزام کاروان کیفی به این بازی هاست.

همزمان رقابت های کسب سهمیه برای بازی های پارالمپیک آغاز می شود و بعد از بازی های پاراآسیایی با فشردگی بیشتری پیگیری می شود.

برای فرانسه هم تشکیل کیفی کاروان موردنظر است.

اسبقیان با تاکید بر اینکه بنابراین از این پس تمرکز فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان روی رشته هایی است که در این دو رویداد شرکت خواهند داشت، خاطرنشان کرد: فوتبال هفت نفره بعد از بازی های پارالمپیک ریو از فهرست این باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای که منجر به لغو اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی شد

مصوبه ای که منجر به لغو اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی شد